بانوان ایثارگر در عرصه دفاع مقدس استان خوزستان طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان تقدیر شدند.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 29 September 2015

ظهر امروز طی مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر و جمعی از مسئولان و کارکنان و بسیجیان ادارات بهزیستی، مخابرات، بیمه سلامت و پست برگزار شد از بانوان ایثارگر در عرصه دفاع مقدس تقدیر شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر در این مراسم ضمن ابراز تاسف از حادثه جانگداز و غمبار منا اظهار کرد: این فاجعه دقیقا در روز یازدهم سپتامبر اتفاق افتاد و این موضوع و سایر وقایع پیش آمده در بلاد اسلامی اعم از جنگ‌ها و خونریزی‌ها که با دسیسه‌چینی‌های استعمارگران پیش آمده، توطئه از پیش تعیین شده برای خدشه‌دار کردن وجهه اسلام و آشوب‌طلب و جنگ‌طلب جلوه دادن مسلمانان است.

حجت‌الاسلام سید ناصر طباطبایی افزود: کشورهای استعمارگر کشورهای خود را غرق در آرامش و آسایش جلوه داده و از طرفی با ایجاد آشوب در کشورهای مسلمان به دنبال فروش تسلیحات خود و خفه کردن نطفه اسلام هستند.

در ادامه مراسم، مسئول فرهنگی بهزیستی استان خوزستان نیز گفت: همواره زنان کشورمان در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیش‌رو و پیش‌قدم بوده و مایه پیروزی این نظام در همه عرصه‌ها بوده و هستند.

حجت‌الاسلام عباس ساکی تصریح کرد: همانگونه که پیامبر عظیم‌الشان ما در این خصوص می‌فرمایند؛ زن شایسته یکی از دو عامل پیشرفت است، لذا نقش زن مسلمان و انقلابی در به سرانجام رسیدن پیروزی‌های پی در پی انقلاب اسلامی در برهه‌‌هایی که گذشت غیرقابل انکار بوده و گفتار امام راحل بر این مدعی‌ است که فرمود سهم زنان در انقلاب بیش از مردان است.

وی در پایان بیان کرد: زنان همواره از پشتیبانان نظام و امام راحل و مقام معظم رهبری بوده‌ و در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نه کمتر از مردان بلکه در بسیاری از عرصه‌ها پیش‌رو بوده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار