کد خبر: ۱۰۳۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱ 22 February 2022

افشار پرویزی بابادی

رسانه نقش اساسی در ایجاد همبستگی و هویت ملی، آموزش، تفریح و آگاهی اجتماعی و ... در جوامع بر عهده دارد پس باید رسانه را دریافت.

دنیای امروز، بدون رسانه قابل تصور نیست، مردم با کمک اهالی رسانه در هجوم مهار گسیخته اطلاعات، بتوانند اخبار صحیح را تشخیص داده و تسلیم اطلاعات نادرست نشوند.

همه می‌دانیم رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، نقش مهمی برای معرفی ظرفیت ها، کمبود‌ها و مطالبه حقوق مردم دارند

از دیرباز تا کنون اهل قلم برای هموار کردن مسیر توسعه و بهبود شاخص‌های توسعه متوازن مناطق گام‌های مهم و موثری برداشته‌اند.

ایران قوی بدون رسانه قوی قابل تصور نیست چراکه در رسانه‌ها قلم دستان متبحری هستند که با انجام رسالت های خود گام برای آبادی ایران و ایرانی برمی دارند.

به راستی چرا برخی از مسئولان به اصحاب رسانه و مطبوعات بی حرمتی می‌کنند ،فارغ از اینکه خبرنگار مقصر باشد یا نباشد؟؟؟؟

 

شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در خصوص اقدام فرماندار رفسنجان که رفتاری مناسبی با خبرنگار نداشت، واکنش نشان داد.

این اتفاق از چشم وزیر کشور پنهان نماند و دستور عزل فرماندار را صادر کرد .

با تغییرات بوجود آمده در راس وزارت ارشاد و معاونت مطبوعاتی شرایط متفاوت شده است که این خود نوید روز‌های خوش برای اهالی مطبوعات است .


با توجه وزیر ارشاد به اصحاب رسانه و نشریات شاهد تغییر رویه هستیم و تغییرات مثبتی که اهالی رسانه را به آینده امیدوار می‌کند.


آنگاه که در خوزستان قرار است جلسه ای باشد، مهدی پور معاونت مطبوعاتی ورود کرده و شمسایی بصورت تلفنی بالغ بر سی دقیقه با سعه صدر شونده دغدغه هاست.

در زمینه رتبه بندی جنجالی دوره گذشته ؛شمسایی خود در تجدید نظر رویه جالبی را پیش میگرد و با فراخواندن مدیران رسانه را به جلسات حضوری دعوت کرده و اعتراضشان را میشنوند.


مثلث اسماعیلی (وزیر ارشاد)مهدی پور (معاونت مطبوعاتی)شمسایی(مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی) می‌تواند مثلث طلایی و به یادماندنی برای اصحاب رسانه کشور باشد

آری کشتیبان را سیاست دیگری آمده است


افشار پرویزی بابادی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار