رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان البرز گفت: با جذب سرمایه گذاران و حامیان بولینگ، به زودی در کرج و شهر چهارباغ شاهد افتتاح سالن بولینگ خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 23 February 2022

به گزارش «تابناک البرز» محسن هاشمی گفت: در رشته بیلیارد و اسنوکر قهرمان آسیایی خوبی داریم و به جرات می‌توان گفت کرج در اسنوکر قدرت اول این ورزش در کشور است.

وی افزود: حضور قهرمانان به نامی همچون امیر سرخوش، پریسا پژوهان و مریم ابراهیمی در رشته ایت بال و تن بال، رنکینگ استان را در این رشته در رتبه اول کشوری قرارداده است .

 رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان البرز به افتتاح دو مجموعه بولینگ در کرج و چهار باغ اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی دو سال گذشته به دلیل عدم حمایت از این رشته دو مجموعه بولینگ در کرج توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی جمع آوری شد .

 وی بیان کرد: با جذب سرمایه گذاران و حامیان این ورزش به زودی در کرج و شهر چهارباغ شاهد افتتاح سالن بولینگ خواهیم بود.

هاشمی در ادامه افزود: در رشته بولس توانستیم فعالیت‌های خوبی انجام دهیم به طوری که در حال بیش از ۳۰۰ ورزشکار در این رشته مفرح و شاد فعالیت می کنند .

 وی تصریح کرد : در حال حاضر با ایجاد هفت پورت استاندارد در مجموعه انقلاب کرج توانسیتم برای اولین میزبانی مسابقات بولس باشیم . این مسابقات اردیبهشت ماه سال آینده در کرج برگزار خواهد شد.

رئیس هیات بولینگ،بیلیارد و بولس استان البرز از کاهش چشمگیر باشگاه‌های بیلیارد به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: بیش از نیمی از باشگاه‌های بیلیارد در کرج همزمان با شیوع بیماری کرونا  با شکست مواجه شدند.

وی ادامه  افزود: در حال حاضر ۷۵ باشگاه بیلیارد  در سطح استان فعال هستند که امیدواریم با کاهش بیماری کرونا و حمایت مسئولین شاهد راه اندازی مجدد این باشگاه‌ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار