مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: هشت پروژه مرتبط با دامپزشکی که نقش مستقیم در سلامت و امنیت غذایی مردم ایفا می‌کنند در روز 12 مهر ماه و پنجمین روز از هفته دامپزشکی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 29 September 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی خراسان رضوی، مجید روحانی‌نژاد در ارتباط با برنامه‌های بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در خراسان رضوی اظهار داشت: این هفته برابر اعلام ستاد کشوری از روز هشتم مهرماه آغاز شده و همزمان با 14 مهرماه، روز ملی دامپزشکی به اتمام می‌رسد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی افزود: در نخستین روز از هفته دامپزشکی، اعضای نظام دامپزشکی استان در نشست پرسش و پاسخ با مسئولان و مدیران نظام دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان حضور خواهند داشت و از نزدیک، مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده‌اند و مسئولان مرتبط پاسخگوی آنها خواهند بود.

وی تصریح کرد: در برخی شهرستان‌های استان هماهنگی‌های لازم برای ارائه مطالب مرتبط با دامپزشکی و جایگاه آن در سلامت و امنیت غذایی مردم در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه انجام شده است.

روحانی‌نژاد یادآور شد: هشت پروژه مرتبط با دامپزشکی که نقش مستقیم در سلامت و امنیت غذایی مردم ایفا می‌کنند در روز 12 مهر ماه و پنجمین روز از هفته دامپزشکی افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در نظر گرفته شده، برگزاری مراسم روز ملی دامپزشکی نیز در 13 مهر ماه، در ششمین روز هفته انجام می‌شود و در آخرین روز از هفته نیز رایزنی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای این موضوع در حال پیگیری است تا دیدار مدیران و مسئولان دامپزشکی استان و ستاد بزرگداشت هفته با استاندار و دیگر مسئولان ارشد خراسان رضوی به وقوع بپیوندد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار