استاندار خوزستان عنوان کرد
استاندار خوزستان با اشاره به اختصاص ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به صنایع کوچک استان، گفت: بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی خوزستان، هزینه منابع مالی صنایع خوزستان در بخش مسئولیت‌های اجتماعی از شیوه‌نامه اجرایی برخوردار شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ 23 February 2022

به گزارش ایرنا،صادق خلیلیان چهارشنبه در نهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در محل استانداری خوزستان اظهارکرد: صنایع متعددی در استان فعالیت می‌کنند؛ بنابراین طبیعی است که در مقابل توسعه استان از مسئولیت‌های اجتماعی برخوردار باشند.

وی افزود: این صنایع باید در اجرای پروژه‌های عمرانی استان مشارکت داشته باشند تا توسعه متوازن در خوزستان، از شتاب بهتری برخوردار شود.

استاندار خوزستان تصریح‌کرد: انجام متمرکز این مسئولیت‌ها با شفافیت همراه خواهد شد و مشخص می‌شود که صنایع، منابع مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی خود را با چه تاثیرگذاری هزینه کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه سهم مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در توسعه استان باید مشخص باشد گفت: پیش از این، هزینه منابع مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع فاقد نظارت و برنامه‌ریزی‌های لازم بوده است.

خلیلیان اضافه‌کرد: در برخی موارد نیز نبود نظارت‌های لازم در انجام هزینه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع، احتمال بروز تخلفات را ایجاد می‌کرد که امیدواریم با ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی انجام مسئولیت‌های اجتماعی صنایع، شاهد اثربخشی بهتری در این زمینه باشیم.

اختصاص ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به صنایع کوچک استان

استاندار خوزستان در بخش دیگری از این نشست به اختصاص مبلغ ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به صنایع کوچک استان به‌منظور تامین سرمایه درگردش خبر داد و گفت: این منابع به ۲۴۷ طرح صنعتی با هدف ایجاد فرصت‌های پایدار شغلی اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: این تسهیلات از محل اعتبارات تبصر ۱۸ قانون بودجه کشور اختصاص یافته است و برنامه‌ریزی برای پرداخت منابع بیشتر به صنایع نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که ۶۰ درصد واحدهای صنعتی در خوزستان با رکود روبه رو است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار