مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در دیدار با بازنشستگان صندوق در خوزستان:
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با حضور در جمع زیادی از بازنشستگان صندوق در مسجد منطقه کیان پارس اهواز در فضایی صمیمانه با بازنشستگان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 26 February 2022

به گزارش تابناک خوزستان، بازنشستگان در این دیدار به بیان مسایل و مشکلات خود در موضوعات مختلف به ویژه درمان پرداختند.
حسین عامریان با ابراز خرسندی از حضور در جمع بازنشستگان صندوق در استان خوزستان گفت: هدف ما از سفرهای استانی دیدار با بازنشستگان، شنیدن مشکلات آنها و ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های صندوق به این عزیزان است.
عامریان با اشاره به اینکه نیت من و همکارانم از قبول مسئولیت در صندوق فولاد خدمت به بازنشستگان و رضایتمندی آنهاست گفت: در اتاق های دربسته نمی توان مشکلات بازنشستگان را حل کرد و ما تلاش کردیم به میان بازنشستگان برویم و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کنیم. هدف من این است که وظایفم را در قبال بازنشستگان به صورت کامل انجام دهم تا در پایان مسئولیتم حق الناسی بر گردنم نباشد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ادامه داد: از همان هفته نخست کارمان تعامل با بازنشستگان را شروع کردیم و در جلسه با کانون های بازنشستگی، اعضای کانون ها به اجرای ناقص همسان سازی انتقاد داشتند. جلسات متعدد کارشناسی در این خصوص با نمایندگان بازنشستگان برگزار کردیم این در حالی بود که به اذعان خود بازنشستگان، در ادوار گذشته مدیریتی صندوق اساسا نمایندگان کانون ها را به جلسات کارشناسی راه نمی دادند.
عامریان تصریح کرد: پس از برگزاری جلسه نهم بهمن با نمایندگان بازنشستگان تقریبا 95 درصد کار اصلاح همسان سازی را به نتیجه رساندیم و فقط در خصوص یک قسمت ابهام قانونی باقی مانده بود که در این خصوص نامه ای به سازمان برنامه و بودجه ارسال کرده و خواستار تفسیر این سازمان از موضوع مورد ابهام شدیم.
وی با بیان اینکه ما در خصوص همسان سازی تفسیر به رای نمی کنیم و می خواهیم قانون را به طور کامل اجرا کنیم گفت: اجرای همسان سازی قبلی در صندوق 9 سال طول کشید اما ما بنا داریم با تامین منابع لازم ظرف حداکثر سه سال مطالبات بازنشستگان را درباره اصلاح همسان سازی تسویه کنیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: برخی می خواهند با ایجاد حاشیه، اقدامات صندوق برای اصلاح همسان سازی را زیر سوال ببرند و هوشیاری بازنشستگان و اعتماد این عزیزان به خادمانشان در صندوق مانع تحقق اهداف حاشیه پردازان خواهد شد.
عامریان با اشاره به وضعیت نامناسب شرکت های صندوق به لحاظ سودآوری اظهار امیدواری کرد: با انتصاب مدیران انقلابی و جهادی در صدد هستیم تا یک سال آینده همه شرکت های صندوق سودآور شوند تا ما بتوانیم خدمات رفاهی بیشتر و بهتری به بازنشستگان ارائه دهیم.
وی با اشاره به عزم صندوق برای بهبود خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان گفت: هدف ما جلب رضایت حداکثری بازنشستگان است.
گفتنی است علی نصیری معاون مالی و منابع انسانی صندوق نیز در سخنانی به تشریح فرآیند اقدامات صندوق برای اصلاح همسان سازی حقوق پرداخت و بر اراده صندوق برای تحقق این موضوع جهت جلب رضایت بازنشستگان و بر اساس موازین قانونی تاکید کرد.
مهدی باباخانی سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه ای نیز به بیان اقدامات این معاونت درباره اصلاح همسان سازی و پیگیری مشکلات درمانی بازنشستگان پرداخت.

مشکلات بازنشستگان در اتاق های دربسته حل نمی شود / شرکت های صندوق با انتصاب مدیران انقلابی و جهادی تا یک سال آینده سودآور می شوند / نیت من و همکارانم از قبول مسئولیت در صندوق فولاد خدمت به بازنشستگان و رضایتمندی آنهاست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار