معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به سربازان مهارت دیده که از سال۹۷ به بعد خدمت آنان به پایان رسیده است خبرداد.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ 27 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"بهزاد فکوری" گفت: بر اساس ابلاغيه اداره اعتبارات بانک مرکزي جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه مرکزي مهارت آموزي کارکنان وظيفه نيروهاي مسلح به تمامی سربازان وظیفه ای که از سال ۹۷ به بعد خدمت آنان به پایان رسیده است و در دوره های مهارت آموزی اداره کل آموزش فنی حرفه ای شرکت و مدرک معتبر دریافت کرده اند، تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی پرداخت خواهد شد.
وی یادآورشد: افراد متقاضی وام با توجه به موضوع طرح اشتغال زایی خود می توانند به سازمان صنعت، معدن و تجارت ، سازمان جهاد کشاورزی ، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و یا اداره کل ارتباطلات و فناوری اطلاعت مراجعه و درخواست خود را به همراه مدارک مورد نیاز به مسئولان مربوطه ارائه دهند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از متقاضیان خواست تا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و سامانه تلفن گویا به شماره 096480 از قوانین و مقررات مربوطه مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار