همزمان با روز بزرگداشت شهدا و با حضور جمعی از مسئولین از یادمان ۱۸۲ شهید فرهنگی استان مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 14 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی؛ همزمان با ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش این استان و جمعی دیگر از مسئولین یادمان ۱۸۲ شهید فرهنگی استان مرکزی رونمایی شد.

در این مراسم که با تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان سرافزار همراه بود، " بهرام حسین آبادی" مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۲۲اسفند روز بزرگداشت شهدا، روز تجلی ارزش‌های متعالی انسانی و پاسداشت ایثار و فداکاری اسطوره‌هایی است که با خون خود موجب تداوم و استمرار انقلاب اسلامی شدند.
وی افزود: شهیدان، مفهوم والا و انسانی ایثار و از خودگذشتگی را برای جامعه به ارمغان می‌آورند و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان و کار بزرگی که کرده‌اند روحیه جوانان را شاداب و انقلابی نگه می‌دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تأکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان وارسته و آشنایی نسل جدید با ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس از ضروریات امروز جامعه است چرا که یاد شهیدان، یادبود ارزش‌های انسانی است و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصال بشری است.
گفتنی است در این مراسم از فرزندان شهدا و نیز جانبازان هشت سال دفاع مقدس که در اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی شاغل هستند، قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار