رییس دفتر معاون پارلمانی وزیر ورزش در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛
بنابراین گزارش و براساس گفتگوی تلفنی خبرنگار تابناک با معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان خبر انتصاب عین اله دهقان به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد تایید شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ 15 March 2022

آخرین جزئیات از انتصاب مدیر کل ورزش و جوانان+حکم

امروز از سوی برخی سایت های محلی خبری با موضوع انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد که در ادامه پس از ساعاتی این انتصاب از سوی روابط عمومی اداره کل ورزش استان تکذیب شده بود.

بنابراین گزارش و براساس گفتگوی تلفنی خبرنگار تابناک با دفتر معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان خبر انتصاب عین اله دهقان به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد تایید شد.

ظهر امروز خبر تغیر مدیر کل ورزش در حالی از سوی برخی سایت های محلی منتشر شده بود که پس از ساعاتی این خبر توسط روابط عمومی اداره کل ورزش استان تکذیب شد.

آنچه از تکذیب روابط عمومی ورزش استان برداشت میشود این است که لازم بود خبر منتشر شده، از سوی مراجع رسمی از جمله ی روابط عمومی اداره کل اعلام می شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ عین اله دهقان از نیروی های وزارت ورزش و جوانان است که دارای سوابقی چون رئیس اداره ورزش و جوانان لنده، معاون اداره ورزش و جوانان کهگیلویه، چرام و لنده، معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا و مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان را در کارنامه دارد.

لازم به توضیح است آیین تکریم و معارفه ی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد فردا چهارشنبه ساعت ۱۰ برگزار میشود.

آخرین جزئیات از انتصاب مدیر کل ورزش و جوانان+حکم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار