فرماندهی انتظامی شهرستان ساری با تاکید بر این که پلیس با جدیت در مقابل هنجارشکنان و مجرمان ایستاده است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های 110 اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱ 29 March 2022

به گزارش تابناک مازندران، ضمن تبریک عید نوروز ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 08/01/1401 تقدیم حضورتان می گردد .


کشف انبار احتکار مواد غذایی در قائم شهر 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف انبار احتکار مواد غذایی به ارزشی بالغ بر 3 میلیارد ریال در شهرستان قائم شهر خبر داد . 
سرهنگ "محمد محمدپور" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستاي طرح سراسری مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و در پي رصدهای اطلاعاتي بعمل آمده ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قائم شهر موفق به شناسایی یک محتکر انواع مواد غذایی در آن شهرستان شدند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قائم شهر ضمن کشف انبار متعلق به متهم موصوف ، پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازید از محل مورد نظر 150 بسته انواع مواد غذایی کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران ارزش کالاهای احتکار شده توسط متهم را بالغ بر 3 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.
سرهنگ محمدپور در خاتمه با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا منفعت طلبی و سوء استفاده از نیازمندی های عمومی است،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

--------------------------------------------

دستگیری سارق انباری منازل در ساری 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از انباری واحد های مسکونی در شهر ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 13 کمربندی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی سارق را در حین سرقت شناسایی و در اقدامی غافل گیرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به 5 فقره سرقت از انباری های واحد های مسکونی در شهرستان ساری اعتراف کرد، یاد آور شد: متهم که از افراد سابقه دار نیز می باشد، پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرماندهی انتظامی شهرستان ساری با تاکید بر این که پلیس با جدیت در مقابل هنجارشکنان و مجرمان ایستاده است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------

دستگیری 2 قاچاقچی موادمخدر در بابلسر 
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 12 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "حسین زارع" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط افرادی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
وی، افزود: مأموران پس از انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، موفق به شناسایی 2 قاچاقچی مواد مخدر در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر تصريح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را به دام انداختند و در بازرسی از مخفیگاه آنان 12 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
سرهنگ زارع با بيان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، مواد مخدر را عامل اصلی بسياري از معضلات و آسيب هاي اجتماعي برشمرد و گفت: لازم است خانواده ها در اين زمينه كنترل بيشتري بر فرزندان خود داشته باشند .
فرمانده انتظامی بابلسر در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار