سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان با بیان اینکه پارسال از محل منابع تبصره ۱۶ به یک هزار و ۳۰۰ نفر افراد زیرپوشش تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد گفت: این سازمان آمادگی دارد با هماهنگی دستگاه‌های متولی نسبت به پیگیری و جذب تسهیلات تبصره ۱۸ اقدام کند.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ 30 March 2022

به گزارش ایرنا مهران کریمیان روز چهارشنبه در نشست بررسی پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ صندوق کار آفرینی امید به مددجویان بهزیستی خوزستان با محوریت هم اندیشی و تسریع روند معرفی متقاضیان در محل اداره کل بهزیستی خوزستان افزود: یکی از برنامه های اصلی بهزیستی اشتغال و توانمندسازی  جامعه هدف است و طرح و برنامه‌های مختلفی  به همین منظور اجرا شده که یکی از آنها پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه  اشتغال زایی به جامعه هدف زیرپوشش است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ میزان اعتبار اعلام شده  به صندوق کارآفرینی امید، ۱۳۷ میلیارد ریال بود که بهزیستی با همکاری بنیاد برکت ،صندوق کارآفرینی و اداره دارایی نسبت به جذب آن اقدام کرده است.

مرتضی لیرایی مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان نیز در این نشست با ارایه گزارشی از پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی، ابراز امیدواری کرد با تعامل و تفاهم خوبی که ۲ مجموعه باهم دارند بتوانند جامعه هدف سازمان بهزیستی را از تسهیلات اشتغال بهره مند کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار