رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد از معرفی امام جمعه سرفاریاب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲ 31 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در خصوص اهمیت برپایی نماز جمعه در نقاط مختلف به خصوص در مناطق محروم کشور اظهار کرد: به واسطه وجود همین تریبون نماز جمعه بوده که بسیاری از مشکلات مردم برطرف شده چرا که ائمه جمعه مطالبه‌گر مشکلات مردم در همه ابعاد هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال های اخیر دیدیم و شنیدیم که چگونه ائمه جمعه با مطالبه گری خود مسئولان مشکلات را بصیرتمندانه گوشزد کردند و مسئولان نیز در بسیاری از موارد پای کار آمدند تا بخشی از مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه در حوزه‌های فرهنگی و معیشتی مردم دغدغه‌ زیادی دارند گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه‌های ائمه جمعه مربوط به موضوعات فرهنگی بوده چرا که آسیب های اجتماعی بیش از گذشته شده و آینده جوانان را به مخاطره انداخته است.

این مسئول در ادامه با قدردانی از تلاش‌های ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد ائمه جمعه به دنبال مچ‌گیری و یا برخورد با مدیران و مسئولان نیستند بلکه هدف آنها کمک به رفع مشکلات و همچنین بیان کارهای خوب انجام شده از سوی مسئولان است چرا که همه خدمات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به نظام بوده و مسئولان در هر دولتی با هر گفتمانی مجری هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خوشبختانه در بسیاری از نقاط استان نماز جمعه دایر بوده و ائمه جمعه به صورت فعال و پویا در خدمت مردم هستند گفت: نماز جمعه در بخش سرفاریاب برای مدتی متوقف شده بود که با تلاش های نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و حمایت‌های ایشان و همچنین عنایت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و با پیگیری‌هایی که ما انجام دادیم از جمعه فردا 12 فروردین 1400 اولین نماز جمعه به امامت حجت الاسلام محمد زارعی‌پور در مصلای نماز جمعه سرفاریاب اقامه خواهد شد.

این مسئول گفت: قبل از آن برنامه هایی همچون دیدار با خانواده های شهدا، حضور در گلزار برای تحدید میثاق با شهدا را خواهیم داشت و سپس نماز جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام شیخ محمد زارعی پور در محل مصلای نماز جمعه سرفاریاب برگزار خواهد شد که در این مراسم شورای اداری شهرستان چرام و ائمه جمعه محترم دهدشت و چرام و مارگون نیز حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار