مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همه مدارس خوزستان بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ۱۴ فروردین جاری به صورت حضوری بازگشایی می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳ 31 March 2022

به گزارش ایرنا کوروش مودت روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: آماده سازی مدارس، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و همچنین برطرف شدن چالش‌های پیش روی مدارس مهمترین اقدامات مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان در راستای بسترسازی برای بازگشایی و آموزش حضوری در مدارس سراسر استان از ۱۴ فروردین امسال است.

وی گفت: تمامی مدارس دولتی و غیردولتی شامل مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا هستند و همراهی والدین و آمادگی دانش آموزان و همکاران، زمینه ساز حضور مجدد دانش‌آموزان در روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ خواهد شد.

مودت افزود: دستورالعمل جدید آموزش حضوری به زودی توسط وزارت آموزش و پرورش ابلاغ خواهد شد تا نحوه حضور دانش آموزان متناسب با شرایط کنونی مشخص و تعیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: در دوران شیوع کرونا چند رتبه‌ کشوری و بین المللی در المپیادهای علمی دانش آموزی خوزستان کسب شد و علاوه بر این در ۲ شاخص فضای آموزشی و نیروی انسانی رشد بسیار قابل توجهی در خوزستان حاصل شد. 

در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، آموزش در مدارس بر بستر فضای مجازی و شبکه شاد انجام گرفت.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان آموزش مجازی در این دوران به دانش آموزان، مشکلات زیادی را به حوزه آموزش دانش آموزی وارد کرده است.

برچسب ها: بازشگایی مدارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار