مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انتقال داروخانه این جمعیت به ساختمان جدید جمعیت هلال احمر استان واقع در بلوار منتظر قائم شهر یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷ 04 April 2022

"محسن حرازی زاده یزدی" با توجه به ضرورت داروخانه در سطوح شهر، در این باره اظهار کرد: نظر به ضرورت و ارائه خدمات بهتر و نوین و با توجه به نیاز جامعه، داروخانه فعلی این جمعیت در سطح شهر یزد به آدرس: یزد - چهار راه فاطمیه – ابتدای بلوار شهید منتظر قائم – روبروی اولین بریدگی واقع در ساختمان جدید انتقال یافت.

وی با تاکید بر اعتبار ملی و جهانی جمعیت هلال احمر بیان کرد: داروخانه های جمعیت هلال احمر به واسطه عملکرد و اعتبار ملی و بین المللی خود اعتماد جامعه را به خود جلب کرده‌اند.

حرازی زاده با توجه به نیاز برخی از مردم به داروهای خاص، بیان کرد: داروهای خاص و مورد نیاز مردم در داروخانه هلال احمر به دلیل وجود نیروهای متعهد، کنترل و با نظارت دقیق و تأمین و توزیع به موقع و مطمئن در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر در استان یزد دارای یک داروخانه است که افراد برای تأمین داروهای خاص خود می‌توانند به آن‌ مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار