فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۶ تن کود شیمیایی احتكار شده در عمليات پليس آگاهی شهرستان کمیجان و پليس امنیت اقتصادی استان و دستگیری۲ نفر در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ 06 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار " حسن مفخمی شهرستانی" افزود: مأموران پليس امنیت اقتصادی استان مرکزی در انجام بررسي و تحقيقات خود از تردد يك دستگاه خودروی وانت نیسان حامل كود شيميايي مطلع شده و بلافاصله برنامه ريزي لازم را براي شناسايي و توقيف آن آغاز کردند.
وی یادآورشد: سرانجام اين خودرو شناسايي و در يكي از محورهاي مواصلاتي استان متوقف و در بازرسي از آن ۲ تن و ۵۰۰ کیلو گرم کود شیمیایی، فاقد هرگونه مدارک معتبركشف شد.
فرمانده انتظامي استان مرکزي اظهارداشت: در بازجویی های فنی انجام شده از راننده خودروی توقیفی، هنگامی که مشخص شد، وی کودهای شیمیایی کشف شده را از انبار برادرش در یکی از روستاهای شهرستان کمیجان بار گیری کرده است، تحقیقات لازم برای شناسایی محل دپوي كودهاي شيميايي در دستور کار مآموران قرار گرفت.
سردار مفخمي شهرستانی اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان کمیجان نیز در ادامه با انجام عملیاتی موفق شدند ضمن شناسايي محل دپوي كودهاي شيميايي، با هماهنگی با دستگاه قضائی در بازرسی از اين محل ۱۳ تن و۵۰۰ کیلو گرم کود شیمیایی را کشف کنند.
این مقام عالی انتظامی در استان مرکزی با تأکید بر تداوم طرح هاي عملياتي ويژه پليس در مبارزه با قاچاقچيان، سودجويان و محتكران كالا به منظور برقرای امنیت اقتصادی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات ها پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار