استاندار مرکزی گفت: ۲۰ طرح صنعتی، اقتصادی و کشاورزی با هدف اشتغال پایدار و توسعه فعالیت‌های تولیدی در این استان با بررسی نظر کارشناسان از مجموع ۲۶ طرح تصویب شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ 06 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه در کارگروه امور زیربنایی، آمایش سرزمین و توسعه روستایی و عشایری استان مرکزی، با بیان اینکه با توجه به نامگذاری سال جدید با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی مقام معظم رهبری، برنامه‌ریزی‌های اقتصادی استان بر مبنای تولید و اشتغال تدوین شده است افزود: برای تحقق این مهم از تمامی ظرفیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده می‌شود.
وی اظهار داشت: اهمیت به این موضوع باعث شد تا طرح‌های اشتغالزایی در کارگروه امور زیربنایی، آمایش سرزمین و توسعه روستایی و عشایری استان به فوریت مورد بررسی قرار گیرد و به خواسته سرمایه گذاران در چارچوب قانون توجه شود.
استاندار مرکزی گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های گردشگری، رفاهی، تولیدی و صنعتی مطرح شد و با شتاب شاهد شکل‌گیری طرح ها در استان خواهیم بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز گفت: ۲۶ طرح در زمینه‌های توسعه صنعتی، گردشگری و خدمات بین‌راهی و ۲ طرح زیرساختی کشاورزی در دستور کارگروه امور زیربنایی استان قرار گرفت بود که اعضای کارگروه پس از بررسی طرح ها با اجرا و یا توسعه شمار قابل توجهی از آنها موافقت کردند.
مهدی زندیه وکیلی افزود: با موافقت انجام شده، اراضی به متقاضیان واگذار خواهد شد و اراضی که شخصی هستند تغییر کاربری آنان با کمیسیون تبصره یک ماده یک برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم می شود.
کارگاه صنعتی، مجتمع تفریحی و گردشگری، تولید محصولات بتنی، کارگاه تراشکاری، پرورش اسب، سفره خانه سنتی، بسته بندی حبوبات، کشتارگاه دام، شهر اصناف، سفره خانه سنتی، تولید خوراک دام و طیور، پرورش مرغ تخمگذار از جمله طرح‌هایی بود که در این کارگروه مورد بررسی اعضای کارگروه امور زیربنایی، آمایش سرزمین و توسعه روستایی و عشایری اتسان مرکزی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار