دبیر شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی:
دبیر شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی با اشاره به صدور ۷۴ مجوز بی نام سرمایه گذاری در استان، گفت: روند اداری استفاده از این مجوزها را برای سرمایه گذار سخت کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 13 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سعید پورآبادی ظهر چهار شنبه در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی اظهار کرد: در سال جاری برای تحقق شعار سال، بخش دولتی باید بیش از پیش به حمایت بخش خصوصی برخیزد.

 

دبیر شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی ادامه داد: شورای گفتگو نقش مهمی برای حل مشکلات بخش خصوصی دارد به طوری که در سال گذشته بیش از ۶۰ مصوبه ملی و استانی برای رفع موانع بخش خصوصی داشتیم.

 

وی افزود: شورای گفتگو باهدف ارتقای فرهنگ اقتصادی، اخلاق کسب و کار و مهارت‌های شغلی فعالیت می‌کند که این مهم با حمایت‌های دولت میسر خواهد شد.

 

پورآبادی بیان داشت: مسئولان دولتی برای برنامه ریزی مسائل اقتصادی می‌بایست از نظرات کارشناسی بخش خصوصی بهره ببرد؛ زیرا بخش خصوصی در دل کار بوده و از تمامی جوانب آگاهی دارد.

 

دبیر شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی در ادامه به لزوم تسهیلگری در سرمایه گذاری اشاره داشت و گفت: تعداد ۷۴ مجوز بی‌نام در این استان برای سهولت در روند سرمایه گذاری صادر شده است که باید روند واگذاری این مجوزها تسهیل شود.

 

وی افزود: مشکلات اداری و سیستم اشتباه بروکراسی اداری اجازه استفاده از این شرایط را به سرمایه گذار نمی‌دهد.

 

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سرمایه گذار مجوز بی نام را ثبت نام و دریافت می‌کند ولی بعد از رسیدن به مرحله اجرا به سدی از قوانین بر می‌خورد که کار را مختل می‌کند.

 

وی در انتها بیان کرد: اگر می‌خواهیم روند سرمایه گذاری را توسعه دهیم باید قانون را خم کنیم و از ظرفیت‌ها و دستورهای استانی برای تسهیل سرمایه گذاری استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار