معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی:
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان ناموفق بوده است لذا باید با رویکرد جدیدی به این حوزه وارد شوند.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ 13 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمود قنبری ظهر چهار شنبه در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت شعار سال، شرکت‌های دانش بنیان استان باید در مسیر تولید ثروت و اشتغال آفرینی قدم بردارند.

 

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تولید ثروت توسط شرکت‌های دانش بنیان موجب افزایش تولید ناخالص، تجاری و برند سازی خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید تمام فعالیت‌ها در مسیر تحقق شعار سال باشد، خاطر نشان کرد: ضمن اینکه شرکت‌های دانش بنیان باید توسعه یابند شرکت‌های فعلی هم باید در مسیر تولید دانش خلاقانه و نوآورانه حرکت کنند.

 

قنبری با بیان اینکه تسهیلات خوبی در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته، افزود: برخی بانک‌های استان تا ۲۰۰ درصد از منابع خود تسهیلات پرداخت کرده اند.

 

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی بیان داشت: خراسان شمالی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان تجربه موفقی را نداشته است و این شرکت‌ها نتوانسته اند در تولید دانش به خوبی فعالیت کنند و لازم است با رویکردی جدید وارد این حوزه شوند.

 

وی در انتها گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مطالعات خود را برای زمینه سازی تحقق شعار سال آغاز کرده است و به زودی طرحی را در این زمینه تکمیل خواهد کرد تا بتوان به نتایج مناسبی رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار