سازمان تعزیرات کشور در خط مقدم برخورد با سودجویان به دنبال مانع زایی واخلال در امور اقتصادی و معیشت خانواده‌ها است.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹ 16 April 2022

رئیس کل دادگستری استان در آئین قدردانی از خدمات منصور انصاری مدیر کل قبلی تعزیرات حکومتی استان و معارفه علی اکبر مختاری سرپرست جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان گفت: امروز عده‌ای به صورت سازمان یافته و شبکه‌ای و برخی دیگر با انگیزه سودجویی به دنبال مانع زایی و اخلال در امور اقتصاد و معیشت خانواده‌ها هستند و سازمان تعزیرات در خط مقدم برخورد با این افراد است.
حجت الاسلام جعفری افزود: عده‌ای مجموعه دلالی سازمان یافته و شبکه‌ای تشکیل داده اند و اختلال ایجاد می‌کنند و پیگیری، مقابله و برخورد ما با این افراد متناسب نیست.
وی با تاکید بر این که برخورد با اخلالگران باید متناسب سازی شود، گفت: نباید اجازه دهیم این افراد چند قدم از ما جلوتر باشند و باید اقدام و عمل متناسب باشد و ما آماده ایم تمام ظرفیت‌های خود را به میدان آوریم تا کار موثر و بازدارنده صورت گیرد.
رئیس کل دادگستری استان بر پشتیبانی همه جانبه از سازمان تعزیرات حکومتی تاکید کرد و افزود:مدیران این سازمان هم باید با ظرفیت و امکانات موجود با محتکران و اخلال گران برخورد کنند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی کشور هم در این آئین گفت: حذف ارز ترجیحی که مصوبه مجلس شورای اسلامی است و افزایش قیمت مواد غذایی به دلیل جنگ روسیه و اوکراین منجر به افزایش قیمت‌ها و گرانی در کشور شده است.
محمد علی اسفنانی به مسئولیت‌های این سازمان در بخش‌های مختلف از جمله نظارت بر قیمت کالا ها، بهداشت و درمان و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و افزود: وسعت کار سازمان تعزیرات پیچیده، سنگین و پر کار است.
وی به کم شدن اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در مقطعی هم صحبت از انحلال سازمان تعزیرات حکومتی بود، اما در حال حاضر با هماهنگی‌های صورت گرفته با رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور شرایط برای برخورد با اخلاگران اقتصادی بهبود یافته و فضا‌های نظارت بیشتر مهیا شده است.
سرپرست جدید اداره کل تغزیرات حکومتی استان هم در این آئین گفت: دست خالی به اصفهان نیامدم و از بازار استان آشنایی دارم بطوریکه ۹ هزار واحد تولیدی و ۱۴۰ هزار واحد صنفی دراین استان فعال است.
علی اکبر مختاری افزود: به تحول در حوزه زیر ساخت نیاز داریم و باید این مشکل حل شود و با تلاش شبانه روزی در مسیر مسئولیت‌ها حرکت می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار