معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از انجام 6 هزار بازرسی برای نظارت بر رعایت بهداشت در مجموعه‌ها و اماکن مختلف استان خبرداد و گفت: از اول ماه رمضان 15 امکنه پلمب و برای هزار و 279 مرکز و امکنه اخطار تعطیلی 48 ساعته صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ 17 April 2022

به گزارش تابناک قم، سیامک محبی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی در ماه مبارک رمضان گفت: در دو هفته گذشته از آغاز ماه مبارک بازرسان مرکز بهداشت با برقراری کشیک در ساعات بعد از افطار علاوه بر فعالیت روزانه، در مجموع موفق به انجام  6 هزار و 673 مورد نظارت شدند. 

وی افزود:‌ این نظارت ها که با تاکید بر بازرسی از مراکز و کارگاه های تولید و فروش زولبیا بامیه، واحدهای پخت و فروش آش و حلیم، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مراکز و امکنه مسیرراهی، نظارت بر فعالیت استخرها و نیز رعایت پروتکل ها در مدارس انجام شده است منجر به پلمب یا تعطیلی ۱۵ امکنه متخلف شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:‌ در این مدت همچنین هزار و 279 مرکز و امکنه نیز اخطار تعطیلی ۴۸ ساعته دریافت کردند که در نظارت های بعدی چنانچه نواقص اعلام شده رفع نشود اقدام به تعطیلی و پلمب محل خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار