همزمان با ماه مبارک رمضان دوشنبه شب جشن ازدواج زوج مهریزی با هدف ترویج ازدواج آسان در مجموعه فرهنگی رهپویان حرم در روستای عصمت‌آباد این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 19 April 2022

به گزارش ایرنا، در این مراسم که علاوه بر امام‌جمعه، فرماندار، جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند در فضایی معنوی با برنامه‌های شاد و متنوع ۲ زوج جوان مهریزی زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

امام‌جمعه مهریز گفت: برگزاری اینگونه جشن‌ها با هدف ترویج ازدواج آسان در شهر و مناطق روستایی منطقه توسط تشکل‌های فرهنگی گامی مهم و ارزشمند است و باید به یک فرهنگ غالب تبدیل شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در این آیین به اهمیت پیگیری و فرهنگ‌سازی ازدواج برای جوانان اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین مسایل مهم تلاش برای برگزاری جشن‌های ازدواج آسان است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای گسترش ازدواج جوانان کارهای خوبی صورت گرفته ادامه داد: به رغم اهمیت موضوع هنوز کارهای زیادی وجود دارد که باید با همکاری مردم و مسئولان اقدام لازم صورت گیرد.

امام‌جمعه مهریز بیان کرد: اگر ازدواج در جامعه با فرهنگ‌سازی و همکاری بخش‌های مختلف صورت گیرد خیلی از مشکلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه مرتفع می‌شود و همه باید بهتر همکاری کنند.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: ازدواج ، مهریز ، فرهنگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار