فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح‌های برخورد قاطعانه پلیس با فروشنگان موادمخدر در هفت روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها نزدیک به ۱۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۱۰۸ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ 19 April 2022

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی عصر دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و مقابله بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در هفت رو گذشته ۴۳ مرحله طرح عملیاتی در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات تخصصی ۱۰۸ نفر از عناصر اصلی و خرده فروش را دستگیر و همچنین ۸۵ نفر معتاد متجاهر را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در این ارتباط چهار دستگاه خودرو توقیف شدند، تصریح کرد: در این عملیات‌ها مقدار ۱۷۸ کیلو و ۶۷۸ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سردار صالحی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، گفت: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

پیش از این در دهم فروردین ماه فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲۳۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان کارون خبر داده بود.

برچسب ها: مواد مخدر ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار