سرپرست اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی و صنعتی استان به بهانه افزایش دستمزد گزارش نشده است.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ 27 April 2022

به گزارش «تابناک البرز» عبدالله دارایی اظهار کرد: دولت در قالب جلسات مستمر با اتحادیه های کارفرمایی و کارگری نسبت به افزایش 57 درصدی مزد در سال جدید اقدام کرده است واین تصمیم با بررسی همه جوانب انجام شده است.

وی افزود: با توجه به این مهم افزایش دستمزد دلیل و بهانه ای برای تعدیل نیروی کار نیست و تاکنون هم گزارشی مبنی بر این اقدام از سوی مدیران واحدهای تولیدی نداشته ایم.

این مسئول تصریح کرد: افزایش دستمزد یک عامل موثر در ترغیب وجذب نیروی کار محسوب می شود و در نشستی که با مدیران شرکت های تولیدی داشته ایم نارضایتی ای از این ناحیه مطرح نشد.

دارایی تصریح کرد: در عین حال از کارفرمایان خواسته ایم به سمت تعدیل نیرو نروند چرا که بسته حمایتی دولت در حال تدوین است و به زودی برای حمایت از تولید رونمایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: از ادارات شهرستان ها خواسته ایم به صورت مستمر و دقیق وبه شکل هفتگی فعالیت شرکت ها و واحدهای تولیدی را رصد وپایش کنند و خوشبختانه تاکنون در این ارتباط موردی گزارش نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار