سارقان ۸ میلیارد ریال در یک سال گذشته به شبکه برق در کهگیلویه و بویراحمد خسارت وارد کردند.
کد خبر: ۱۰۴۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸ 04 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق این استان از خسارت هشت میلیارد ریالی این شرکت در اثر سرقت خبر داد و گفت: برنامه‌ای برای تبدیل شبکه سیم به کایل در دستور کار است که در این راستا ۴۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی به کابل تبدیل شده است و در سال جاری تلاش می‌شود یک هزار کیلومتر شبکه سیمی دیگر نیز به کابل تبدیل شود.

معتمدی زاده با بیان اینکه در تلاش هستیم تا پایان سال سیم از شبکه حذف شود، گفت: در حوزه سرقت علاوه بر سرقت سیم، شاهد سرق ترانس، تابلو، درب تابلو‌ها و کلید‌های آن در شهرها هستیم.

این مسئول در ادامه به نصب حفاظ‌ها برای جلوگیری از سرقت آن‌ها اشاره کرد و افزود: افزایش سیستم‌های هشدار دهنده و پیامکی از دیگر اقدامات برای جلوگیری از سرقت در بخش‌های مختلف است.

معتمدی زاده با بیان اینکه سرقت‌ها علاوه بر خسارت به شرکت برق، سبب افزایش خسارت ها برای مشترکان می‌شود، افزود: خاموشی برق، نارضایتی عمومی، آسیب به تجهیزات شهروندان از دیگر موضوعاتی است که در اثر سرقت تجهیزات برق ایجاد می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم می‌توانند اگر با قطعی های نامتعارف برق مواجه شدند با حساسیت با پلیس ۱۱۰ یا اتفاقات شرکت برق با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند و گزارش را ارائه دهند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار