طی حکمی از سوی سعید نژاد معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کل کشور، 'محمد جهانشاهی نسب' به عنوان رئیس جدید اداره بندر و دریانوردی کیش منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 01 October 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان، در این پیام آمده است: با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و بنا به پیشنهاد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش، به استناد بند 'ب' ماده 27 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری- صنعتی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان رئیس اداره بندر و دریانوردی کیش منصوب می شوید.

در بخشی دیگر از حکم محمد سعید نژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خطاب به جهانشاهی آمده، از خداوند منان موفقیت شما را در پیشبرد وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

پیش از این محمود قنبری به مدت دو سال عهده دار این مسئولیت بود.

جزیره کیش از نقاط دیدنی در استان هرمزگان با وسعت 91 کیلومتر از جزیره های خلیج فارس در جنوب ایران است. در گذشته این جزیره را به نام « قیس » می خواندند. کیش از طبیعتی زیبا و منحصر به فرد بر خوردار است . سواحل آرام با ماسه های مرجانی ، آب زلال و شفاف ، پوشش گیاهی مناسب و سر سبزی و طراوت آن به ویژه در هفت ماه از سال ، نقاط دیدنی ، مجموعه های تفریحی و ورزشی ، آثار باستانی و دیدنی همه و همه چشم اندازی زیبا و تماشایی به این جزیره بخشیده است که سالانه بیش از یک و نیم میلیون نفر گردشگر را به سوی خود جلب می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار