کد خبر: ۱۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷ 04 March 2015
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت، بهار سال ۹۴ به استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد مظفری عصر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت مازندران در استانداری، اظهار داشت: 1253 خبر در یک ماه گذشته توسط خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های استان در حوزه استانداری و فرمانداری‌ها منتشر شده است.
وی افزود: تعدادی از فرمانداری‌های استان نظیر چالوس، نوشهر، آمل و محمودآباد دارای بیشترین فعالیت خبری در رسانه‌ها بودند.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران از پوشش مناسب رسانه‌های استان در اطلاع‌رسانی پروژه‌های دهه‌فجر و المپیاد ورزش‌های کارگری قدردانی و تصریح کرد: رسانه‌های مازندران نقش اساسی در ارتقا توسعه استان قرار دارند.
مظفری با بیان اینکه رئیس جمهور، بهار آینده به مازندران سفر می‌کند، افزود: راهکارهای حوزه اطلاع‌رسانی مربوط به سفر دولت در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد.
برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در نوروز
مهران حسنی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز در این نشست از آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفر مازندران در استان خبر داد و گفت: براساس طرحی که از ستاد مرکزی خدمات سفر ابلاغ شده است در نوروز 94، ستادها درباره تشکیل کمیته‌ها اختیاراتی را به استان‌ها واگذار کردند.
وی با بیان اینکه 12 کمیته در ستاد تسهیلات سفر مازندران، فعال شده است، افزود: کمیته دهیاری‌ها و روستایی در ستاد تسهیلات سفر استان نیز برای نوروز 94 فعال است.
معاون گردشگری از آمادگی کمیته‌های استانی برای استقبال از مسافران نوروزی سال 94 خبر داد و تصریح کرد: فعالیت کمیته شهرداری‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی باید فعال‌تر شود.
حسنی با بیان اینکه در 7 شهر مازندران، 270 غرفه عرضه محصولات صنایع دستی در ایام نوروز برپا می‌شود، گفت: 16 موزه و پارک موزه مازندران در ایام نوروز به صورت دو شیفت صبح و عصر فعال می‌شود.
وی با اعلام اینکه فعالیت رسمی ستاد تسهیلات سفر مازندران از 25 اسفند آغاز می‌شود، افزود: خبرگزاری‌ها و سایت‌های فعال استان در ایام نوروز به دعوت ستاد تسهیلات سفر استان فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار