در این کنگره و همایش با بیش از صد نفر از محققان تراز اول داخلی و پژوهشگرانی به صورت حضوری و برخط از کشور‌های فرانسه، آلمان، استرالیا، کانادا، ایتالیا، لهستان، هند، چین، روسیه و کشور‌های همسایه حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ 04 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، سرپرست فرمانداری رامسر گفت: رامسر میزبان چهارمین کنگره بین المللی و پنجمین همایش ملی زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی شد.

ابراهیم شیرود عشوریان اظهار داشت: چهارمین کنگره بین المللی و پنجمین همایش ملی زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی 26 و 27 مهر امسال به میزبانی شهرستان رامسر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رویداد‌های مهم بین المللی و ملی با همکاری فرمانداری شهرستان رامسر، دانشگاه زنجان، با مشارکت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، اتحادیه انجمن‌های گیاهان دارویی و ستاد توسعه گیاهان دارویی برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر در این کنگره و همایش با بیش از صد نفر از محققان تراز اول داخلی و پژوهشگرانی به صورت حضوری و برخط از کشور‌های فرانسه، آلمان، استرالیا، کانادا، ایتالیا، لهستان، هند، چین، روسیه و کشور‌های همسایه حضور خواهند یافت.

وی مهلت ارسال مقالات را تا پایان مرداد 1401 اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: مشخصات دقیق در سایت فرمانداری رامسر و دانشگاه زنجان قابل دریافت است.

گفتنی است؛ علاقمندان برای دریافت اطلاعت تکمیلی کنگره و هماهنگی شرکت در این رویداد به سامانه اینترنتی کنگره به نشانی http://ic-bmpm.znu.ac.ir/2022 مراجعه کنند 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار