فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:
کد خبر: ۱۰۵۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 14 June 2022

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: طرح میان مدت آبرسانی غدیر به زودی به سرانجام می‌رسد و آب شرب با کیفیت و کمیت مطلوب به خانه‌های مردم در شهرهای مورد هدف طرح خواهد رسید.

سردار حسن شاهوارپور امروز، ۲۴ خردادماه در حاشیه بازدید جانشین فرمانده کل سپاه از طرح آبرسانی غدیر در شهرستان کرخه خوزستان اظهار کرد: طرح آبرسانی غدیر به شکلی است که با بهره‌برداری از آن علاوه بر شهرستان اهواز به عنوان مرکز استان، تامین آب شرب شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان و شادگان نیز از این طرح خواهد بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم، متولی این طرح است و از سال ۱۳۸۸ در فازهای مختلف این طرح را اجرایی کرده است. اخیرا با توجه به تنش آبی رودخانه کرخه و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، یک طرح جایگزین از دز برای تامین آب غدیر پیش‌بینی شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه این طرح جایگزین در مراحل پایانی خود قرار دارد، گفت: عبور لوله‌های آب از زیر رودخانه کرخه و اتصال به ورودی اصلی طرح آب غدیر در منطقه ام الدبس از اقداماتی است که در اجرای طرح میان مدت آبرسانی غدیر در دست انجام است.

سردار شاهوارپور ادامه داد: بنا است این طرح به زودی به سرانجام برسد و آب شرب با کیفیت و کمیت مطلوب به خانه‌های مردم در شهرهای مورد هدف طرح برسد.

وی افزود: قرارگاه خاتم با کار شبانه‌روزی و جهادی در حال انجام اقداماتی است تا بتواند روند اجرای این پروژه را تسریع ببخشد.

به گزارش ایسنا، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، امروز ۲۴ خردادماه در سفر به خوزستان از طرح آبرسانی غدیر در شهرستان کرخه در خوزستان بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار