مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران:
کد خبر: ۱۰۵۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ 17 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران اظهار داشت:

کتابخانه شهیدان معلمی جویبار تابستان امسال افتتاح می‌شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: به همت خیر محترم آیت الله معلمی ابوالشهیدین و خیر کتابخانه‌ساز استان، کتابخانه شهیدان معلمی جویبار در تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور ضمن قدردانی ویژه از آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر اظهار کرد: کلنگ ساخت کتابخانه شهیدان معلمی مهرماه سال 1399 با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای کلاگر محله شهرستان جویبار به زمین زده شد.

وی با اشاره به اینکه خیر محترم این پروژه آیت الله معلمی ابوالشهیدین و خیر کتابخانه‌ساز استان که علی رغم اهدا زمینی به مساحت 330 مترمربع مسئولیت احداث دو طبقه کتابخانه عمومی را نیز به عهده گرفته بودند افزود: کلنگ شروع بکار این کتابخانه در اول مهرماه 1399 بر زمین خورد و در حال حاضر بعد از گذشت حدود 21 ماه روزهای پایانی خود را می‌گذراند.

ولیپور با بیان اینکه همکاری خیرین در خدمات رسانی به مردم، سبب تداوم پیشرفت فرهنگی و اقتصادی کشور می شود، تصریح کرد: خیرین کتابخانه‌ساز جهادگران بی‌ادعای عرصه فرهنگ هستند و همراهی خیران برای توسعه و تحول در این حوزه ضروری است.

وی افزود: همراهی خیران محترم و اعتمادشان به کتابخانه های عمومی ثمرات بسیار خوبی برای استان داشته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: این کتابخانه بنام شهیدان معلمی ( شهید غلامرضا ‌و شهیدغلامعلی) نامگذاری شده است و مردم عزیز جویبار از این‌مکان فرهنگی بهره مند می شوند.

ولیپور اهمیت حضور و مشارکت خیرین در حمایت از کتابخانه ها را مهم دانست و بیان کرد: کتابخانه شهیدان معلمی جویبار در تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

‌ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار