مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اصفهان از مجهز شدن ۸۴ درصد نانوایی های این استان به دستگاه های کارتخوان هوشمند فروش نان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ 06 July 2022

محسن ضیایی اظهار داشت: چهار هزار و ۴۰۰ واحد نانوایی در استان اصفهان مشغول به فعالیت هستند که دستگاه کارتخوان هوشمند فروش نان در سه هزار و ۷۱۳ واحد از این شمار نصب شده است.

وی ادامه داد: طرح نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در مابقی نانوایی های استان تا پایان تیرماه عملیاتی می شود.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اصفهان با اشاره به دلیل نصب نشدن دستگاه کارتخوان هوشمند در  بعضی از نانوایی های استان اظهار داشت: نیاز به اخذ کد مالیاتی، خطای سیستمی و یا خطای شاپرک از جمله اشکالات در زمینه نصب نشدن دستگاه کارتخوان هوشمند در بعضی از نانوایی های استان اصفهان است.

وی افزود: این اقدام در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها انجام شده است  و با اجرای آن، ساماندهی بیشتری بر نحوه پخت و توزیع نان انجام خواهد شد و همچنین جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌هاست.

ضیایی با تاکید بر افزایش نیافتن نرخ قیمت نان در طرح عادلانه کردن توزیع یارانه ها، گفت: با اجرای این طرح هیچ تغییری در قیمت نان ایجاد نخواهد شد و مردم با هر کارت بانکی مانند گذشته می توانند به هر تعداد که لازم باشد نان خرید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار