با رای کمیته فنی فدراسیون فوتبال:
کمیته فنی فدراسیون فوتبال رای به برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ 12 July 2022

پس از برگزاری نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال، اعضای این کمیته به برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی رای دادند و در صورت تایید شدن این رای از سوی میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال مربی دیگری در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

به این ترتیب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز در نشست دیگری مانند کمیته فنی نظر مشورتی خود را ارائه خواهد کرد و در نهایت ماجدی درباره ماندن یا رفتن اسکوچیچ

این  اتفاق در حالی رخ داده است که چند روز پیش دراگان اسکوچیچ از انگیزه بالای خود برای سرمربیگری ایران در جام جهانی قطر سخن گفته بود و اعلام کرد قصد واگذاری جایگاه خود را ندارد.

چندی قبل از بیانیه اسکوچیچ گروهی از بازیکنان تیم ملی از جمله سردار آزمون، حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده با انتشار استوری‌های هماهنگ در صفحه اینستاگرام خود از مسئولان خواستند در کادرفنی تیم ملی تغییری ایجاد نشود و اسکوچیچ به کارش ادامه دهد.

چند ساعت بعد از این اتفاق گروهی دیگر از بازیکنان تیم ملی مانند مهدی طارمی و احسان حاج صفی نیز بیانیه‌ای منتشر کردند و بیانیه گروه دیگر از بازیکنان را "بدون موافقت، هماهنگی، اطلاع و برخلاف میل خود" عنوان و آن را "توهین به تیم ملی" قلمداد کردند تا مشخص شود در میان بازیکنان تیم ملی دو دستگی ایجاد شده است.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آبان ماه امسال برگزار می‌شود و ایران که در گروه دوم باید با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا رقابت کند، ۳۰ آبان ماه در نخستین بازی خود به مصاف انگلیس می‌رود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار