سعید صادقی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گل‌گهر که به تیم پرسپولیس پیوست ، طبق آمار بهترین بازیکن لیگ ایران بود اما..
کد خبر: ۱۰۵۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ 12 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، علی کریمی نابغه فوتبال ایران در مورد این ستاره مازندرانی گفته بود،

وی را از ۲۰ سالگی می شناسد ، از همان زمان بازیکن خوش تکنیک و باارزشی بود که متاسفانه مورد بی مهری قرار گرفت.

ضیاء عربشاهی یکی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس اعتقاد دارد مربیان سابق در مورد سعید صادقی ظلم کردند ، چون وی باید سالها پیش در تیم ملی بازی می کرد.

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت ؛ تیم پرسپولیس سال گذشته هم می‌توانست ششمین قهرمانی پیاپی را کسب کند و جاودانه شود، اما اشتباهاتی صورت گرفت که تیم را از قهرمانی دور کرد.

عربشاهی در واکنش به این موضوع که با وجود خریدهای خوبی که پرسپولیس داشته، در جذب مهاجم خارجی تا الان ناموفق بوده است، تصریح کرد: این‌طور نیست که بگوییم الان در خط حمله ضعف داریم. پرسپولیس الان مهدی عبدی و حامد پاکدل را در اختیار دارد و علاوه بر این دو بازیکن، سرخپوشان بازیکنان خوب دیگری هم دارند. این تیم در فاز حمله ترابی، صادقی، رفیعی و چند بازیکن دیگر هم دارد، اما به خاطر اینکه هواداران فقط قهرمانی می‌خواهند، پرسپولیس یک مهاجم خارجی خوب هم باید جذب کند.

وی خاطرنشان کرد: با جذب بازیکنان جدید، پرسپولیس برای فصل جدید ترکیب خیلی خوبی از بازیکنان باکیفیت در اختیار دارد، اما خیلی مهم است که سرمربی چطور بتواند از بازیکنانش بازی بگیرد و استفاده مناسبی از ظرفیت‌های بازیکنان داشته باشد. مربی باید شرایطی را فراهم کند تا بازیکنش در بهترین فرم و کیفیت خود قرار داشته باشد و با آمادگی کامل بازی کند. قطعاً یحیی کاریزمای کار کردن با ستاره‌ها را دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال تصریح کرد: بازیکنی مثل سعید صادقی در ۲۸ سالگی به‌عنوان یک ستاره به پرسپولیس آمده است. او شاخصه‌هایی دارد که می‌شود روی این بازیکن حساب کرد و حتی به درد تیم ملی هم می‌خورد. فقط سؤال من این است که چرا این بازیکن در ۲۷، ۲۸ سالگی باید ستاره شود؟ این بازیکن که یک دفعه در این سن پدیده نشده است. مربیانی که در گذشته به او بها ندادند، در حقش ظلم کردند. اگر به این بازیکن و امثال او زودتر بها دهیم، پدیده‌های ما در سن ۱۸ سالگی ستاره می‌شوند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار