امام جمعه ایلام بیان کرد: عید غدیر مبتنی بر این ضرورت عقلی است و برای اداره جامعه باید به کسی مراجعه کرد که شایسته‌ترین انسان در بین جامعه است و فرهنگ غدیر فرهنگ مدیریت جامعه بشری است.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 15 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام الله نور کریمی تبار  افزود: عید سعید غدیر نه تنها یک عید مبارک و پر ارزش است، بلکه عیدی است که فرهنگی را به همراه دارد که این فرهنگ موجب تکامل و پیشرفت تمدن جامعه است.

وی بیان کرد:  تنها کسی که می‌تواند این مدیر را معرفی کند، خداوند متعال است، چون انسان‌های دیگر چنین آگاهی ندارند، اگر جامعه پذیرای پیام غدیر شد این جامعه به عضویت حزب الله در می‌آید.

کریمی تبار ادامه داد:  اگر در جامعه امروز بر حجاب و عفاف تکیه می‌شود بر اساس مبنایی است که ما داریم و سنت ایرانی و اسلامی است، نباید ارزش خود را، ملیت خود را و فرهنگ خود را گم کنیم و در سبک لباس از غربی‌ها تبعیت کنیم.

وی گفت: این خود باختگی چیز بدی است و استقلال ایرانی در لباس و حجاب و عفاف قبل از اسلام وجود داشته است و دشمنان تلاش و هزینه‌های زیادی کردند برای اینکه از طریق لباس بتوانند به حجاب و عفاف مردان و زنان ما ضربه بزنند.

انمام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: فروختن پهپادهای ساخت ایران به کشور قدرتمند روسیه و شناسایی و دستگیری معاون سفیر انگلیس به جرم جاسوسی نشان دهنده اقتدار و عظمت ایران اسلامی در سایه مدیریت و داریت ولایت فقیه است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار