معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز یکی از مهمترین نشست های استانی را به دلیل بی نظمی و عدم حضور مدیران لغو کرد.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ 16 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز یکی از مهمترین نشست های استانی را به دلیل بی نظمی و عدم حضور مدیران لغو کرد.

 

در حالی که هم اکنون یکی از بدترین وضعیت ها مربوط به پسماند در این استان بوده و مشکلات بهداشتی فراوانی برای نقاط مختلف ایجاد شده اما باز هم مسئولان با بی نظمی هرچه تمام این جلسه را جدی نگرفتند.

 

در حالی مسئولان استانی نشست کارگروه پسماند را جدی نگرفته بودند که معاون عمرانی استاندار در هفته‌های اخیر تذکرات جدی نسبت به عدم حضور مسئولان داده بود.

 

کیامرث حاجی زاده وقتی دید که حتی مسئولان ستادی نیز در این جلسه حضور ندارند آن را لغو کرد تا معلوم شود که مدیران استان کهگیلویه و بویر احمد تا چه اندازه از دولت مردمی آیت الله رئیسی فاصله دارند.

 

بنابر این گزارش در این نشست مدیران دستگاه‌هایی مثل منابع طبیعی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مدیرکل استاندارد مدیرکل میراث‌فرهنگی و شهر داران شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد از جمله شهردار یاسوج دهدشت و دوگنبدان حضور نداشتند.

 

در این نشست تنها معاون دانشگاه علوم پزشکی مدیرکل دفتر روستایی مدیرکل دفتر شهری مدیرکل محیط زیست و تعداد معدود دیگری از مدیران مرتبط با این کارگروه حضور داشتند.

 

لازم به توضیح است چندی پیش هم به دلیل عدم حضور مدیران در کمیسیون امور زیربنایی این نشست مهم استانی تا لغو شدن پیش رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار