کد خبر: ۱۰۵۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 17 July 2022

تابناک : کلانتری ۱۳ آزادگان اهواز در شب عید غدیر با توزیع شیرینی و شربت و پخش ملودی های خاص این ایام، روز ولایت امام علی (ع) را با همراه پرسنل و کادر این کلانتری گرامی داشتند.
سروان هاشمی نسب رئیس کلانتری ۱۳ آزادگان اهواز سخنان خود را با جمله علی مع الحق و الحق مع علی اغاز کرد و گفت: امام علی بدون شک الگوی تمام شیعیان و مسلمانان جهان است، او جانشین بر حق حضرت محمد است و روز عید غدیر با نام علی (ع) زنده است.
وی ادامه داد: در همین راستا کلانتری ۱۳ آزادگان اهواز به مناسبت گرامیداشت این ایام با تلاش و تدبیر همه همکاران یک شب را با زنده نگه داشتن این عید بزرگ با توزیع شیرینی و شربت و پخش ملودی های مختلف سعی دارد تا کوچکترین اقدام را برای معرفی دریای محبت حضرت علی (ع) به مردم انجام دهد.
رئیس کلانتری ۱۳ آزادگان اهواز بیان داشت: در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به دستور مقام معظم رهبری از چند وقت قبل که به فرماندهی کل تبدیل شده است، موضوع زنده نگه داشتن ایام ولایت و بحث مولا علی (ع) بسیار مورد توجه بوده است و خوشبختانه برای این مهم همه تدابیر اندیشیده شده به نحوی که در سربرگ های مکاتبات ما نام علی (ع) وجود دارد ، همچنین اینکه در تکریم ارباب و رجوع با عشق مولا و به احترام امام علی (ع) فعالیت ها صورت می گیرد.
وی در پایان با اشاره به اینکه به مناسبت عید غدیر مراسمی در راستای تکریم و پاسداشت مقام سادات توسط ریاست عقیدتی استان و شهرستان اهواز و فرمانده انتظامی شهرستان اهواز برگزار می شود گفت: عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ ما به شمار می رود که خوشبختانه مسئول عقیدتی فرماندهی انتظامی استان و فرمانده انتظامی اهواز مراسم باشکوهی جهت خاندان و خانواده سادات مراسمی برای تکریم این عزیزان برگزار می شود تا یادواره جوشان غدیر همیشه پابرجا باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار