طبق پیش بینی اداره هواشناسی فردا شنبه با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل شمالی دریای خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی ابرناکی و بارش باران گاهی با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود
کد خبر: ۱۰۵۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ 22 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، بر اساس پیش بینی اداره هواشناسی و بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در شرق گیلان، مازندران، گلستان، شمال هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر ابرناکی و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. 

آخرین وضعیت جوی مازندران تا نهم مرداد ماه
آخرین وضعیت جوی مازندران تا نهم مرداد ماه
 

فردا شنبه با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل شمالی دریای خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی ابرناکی و بارش باران گاهی با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در شمال هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان و جنوب شرق فارس رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید ادامه خواهد داشت. یکشنبه آینده بارش در مناطق مذکور با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز دوشنبه این وضعیت ادامه دارد و روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل زنجان، قزوین و البرز نیز افزایش ابر گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

روز سه‌شنبه بارش در سواحل شمالی دریای خزر کاهش یافته اما بارش در جنوب شرق تشدید شده و در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس، جنوب و شرق کرمان رگبار شدید باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار