مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران از رتبه 27 استان در ضریب نفوذ بیمه روستاییان در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 04 October 2015
به گزارش تابناک مازندران علی قمی‌اویلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: بیمه روستایی و عشایر ذیل اصل 29 قانون اساسی به جهت گسترش عدالت اجتماعی، جلوگیری از مهاجرت و هویت‌بخشی به سیمای روستا در استان تشکیل شده است.
وی افزود: در مازندران از 3 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت حدود 461 هزار خانوار زیرپوشش این طرح هستند که اصلی‌ترین برنامه ما افزایش ظریف نفوذ با احتساب شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت ساکنان دائمی روستا و کشاورزانی که در شهرها زندگی می‌کنند، است.
مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران تصریح کرد: مستمری پیری، از کار افتادگی، دریافت بازماندگان و هزینه کفن و دفن و انتقال سوابق از امتیازاتی بوده که صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان برای مردم در بسته‌های حمایتی در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها بتوانیم برای افزایش ضریب که برنامه‌محوری صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان است گام‌های موثر و جدی برداریم.
مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت: هم‌اکنون ضریب نفوذ ما به نسبت استان‌های دیگر کمتر است و مازندران در جایگاه 27 کشور قرار دارد و از 461 هزار خانوار جمعیت شامل حدود 56 هزار نفر ضریب نفوذ داریم که امیدواریم با حمایت‌های استاندار مازندران به عنوان رئیس ستاد توسعه استان و فرمانداران شهرستان‌ها به عنوان رئیس ستاد توسعه شهرستان‌های استان مازندران گام‌های موثری برداریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار