در مراسمی از فعالان گشت‌های عملیاتی رضویون قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ 28 July 2022

به گزارش تابناک قم، معاون عملیات سپاه استان با بیان اینکه در مراسمی از فعالان گشت‌های عملیاتی رضویون تجلیل شد و این نیرو‌ها در ستاد فرماندهی سپاه استان رژه رفتند گفت: رزمایش گشت‌های عملیاتی بسیج به‌زودی در سطح استان اجرا می‌شود.

محمد جعفر فائزی افزود: گشت‌های عملیاتی رضویون شامل سه سطح می‌شود که در سطح نخست گشت‌های محله‌محور با محوریت پایگاه‌های مقاومت در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.

وی گفت: گشت‌های پشتیبان حوزه محور نیز به منظور پشتیبانی و حمایت از گشت‌های محله محور و همچنین گشت‌های خودرویی نواحی مقاومت بسیج نیز دو سطح دیگر این گشت‌های عملیاتی هستند.

معاون عملیات سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه گشت‌های عملیاتی رضویون با حضور بسیجیان برای ارتقای امنیت شهر انجام می‌شود افزود: امروز رژه گشت‌های رضویون در آستانه ماه محرم در سپاه استان انجام شد و به زودی رزمایش گشت‌های رضویون در سطح استان اجرا می‌شود.

وی گفت: بسیجیان در قالب گشت‌های رضویون با حضور میدانی در تمامی محلات، با نا امن کردن محلات برای مجرمان و هنجارشکنان، امنیت را برای مردم شهر تامین می‌کنند.

فائزی با بیان اینکه متولی گشت‌های رضویون و عملیاتی بسیج، معاونت عملیات سپاه استان و در سطح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌ها نیز معاونت‌های عملیات هستند، گفت: گشت رضویون با هماهنگی و تعامل مطلوب با نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار