تخلیه آب از منازل ساکنان متاثر از سیلاب و اسکان اضطراری و انتقال افراد به مناطق امن،توزیع بسته های غذایی و سایرملزومات از جمله اقدامات انجام شده در این عملیات بوده است
کد خبر: ۱۰۵۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴ 30 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت؛

درپی بارش باران شدید در مازندران و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف ،تیم های امدادی این جمعیت تا کنون به بیش از هزارخانوار امدادرسانی کردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرمازندران دکتر غلامعلی فخاری افزود: بارش باران در مناطقی از شهرستانهای نور،آمل ،تنکابن و چالوس منجر به آبگرفتگی معابر ومنازل مردم شد که تیمهای امدادی جمعیت هلال احمراستان در اسرع وقت برای کمک به متاثرین از این حادثه به مناطق آسیب دیده اعزام شدند .

وی گفت: تخلیه آب از منازل ساکنان متاثر از سیلاب و اسکان اضطراری و انتقال افراد به مناطق امن،توزیع بسته های غذایی و سایرملزومات از جمله اقدامات انجام شده در این عملیات بوده است.

وی گفت: تاکنون 100بسته غذایی،128تخته پتو،28تخته موکت،900بسته آب معدنی،50کیلو نایلون ،200 قرص نان و سایر ملزومات بهداشتی و شوینده درمیان خانوارهای متاثراز سیلاب توزیع گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران افزود:در پی جاری شدن سیلاب در مناطقی از غرب استان و مسدود شدن محورهای مواصلاتی به ویژه در ارتفاعات و مناطق روستایی و کوهستانی ،بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان مازندران در فرودگاه نوشهر مستقر گردید تا در صورت نیاز عملیات امدادهوایی نیز به سرعت در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر استمرار حضور تیمهای امدادی جمعیت هلال احمراستان در منطقه تصریح کرد:تا هر زمان که نیاز باشد عملیات امداد و نجات ادامه خواهد داشت و همه نیروها و عوامل امدادی نیز در منطقه حضور خواهند داشت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار