تابناک: تیم تنیس روی میز بانوان شهرداری اراک برای حضور در مسابقات لیگ برتر بانوان اعلام آمادگی کرد
کد خبر: ۱۰۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲ 04 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، در این جلسه داریوش ضرغام پور رئیس سازمان لیگ، پوران رحیمی نایب رئیس لیگ بانوان، وجیه گیاهی نایب رئیس بانوان، منیجه ابری مسئول مسابقات و داوران فدراسیون تنیس روی میز و نمایندگان باشگاههای شهرداری اراک، مناطق نفت خیز جنوب، مس کرمان، پاک نژاد اسپرت، پیام نور و پتروشیمی مارون حضور داشتند که در خصوص برگزاری هرچه بهتر لیگ بانوان و افزایش کمی و کیفی این رقابت ها به نسبت سال گذشته به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه هفتم آبان ماه به عنوان زمان شروع برگزاری لیگ برتر بانوان اعلام شد ومقرر شد تیم ها تا اول آبان ماه آمادگی نهایی خود را برای حضور در این رقابت ها اعلام کنند و لیست نهایی بازیکنان را در اختیار سازمان لیگ قرار دهند.

طبق اعلام سازمان لیگ و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه لیگ بانوان به صورت رفت و برگشت متمرکز خواهد بود. مرحله رفت این رقابت ها به میزبانی آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار می شود و پس از انجام مرحله برگشت قهرمان این رقابت ها در مسابقات پلی آف مشخص خواهد شد.

همچنین در این جلسه مصوب شد تا بازیکنان اول و دوم آخرین انتخابی تیم ملی و بازیکنان رده سوم و چهارم به صورت همزمان در یک تیم حضور نداشته باشند.

در ادامه این جلسه نیز در خصوص زمان و نحوه برگزاری لیگ های برتر سایر رده های سنی بانوان نیز تصمیم گیری شد که روز های 14 و 21 آبان ماه به ترتیب برای زمان شروع لیگ نونهالان و نوجوانان و لیگ جوانان و امید اعلام شد. این رقابت ها نیز به صورت متمرکز رفت و برگشت برگزار می شود.

تیم های لیگ برتر رده سنی جوانان و امید تا روز 15 آبان ماه و تیم های لیگ برتر نونهالان و نوجوانان تا روز 5 آبان ماه فرصت دارند تا لیست نهایی بازیکنان خود را برای حضور در رقابت های امسال اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار