معاون آموزش مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با بیان اینکه بسیاری از مسائل توسط خود مردم قابل برطرف شدن است، گفت: تلاش ما این است مردم متولی برخی از امور مرتبط با خود شوند تا کارها با سرعت بیشتر دنبال شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 20 August 2022

به گزارش تابناک قم، صفی‌الله راد درویش پیش از ظهر امروز شنبه 29 شهریورماه در همایش حکمرانی روستایی و مبانی تسهیل‌گری که در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز شاهد مشکلاتی در سطح کشور هستیم، اظهار کرد: متاسفانه نظام تصمیم‌گیری ما دچار مشکلاتی شده است و وجود سلسله فرآیند‌های مختلف برای تصمیم‌گیری موجب شده که نتوانیم تصمیمات بهینه اتخاذ کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسائل توسط خود مردم قابل برطرف شدن است، مطرح کرد: تلاش ما این است مردم متولی برخی از امور مرتبط با خود شوند تا کارها با سرعت بیشتر دنبال شود.

معاون آموزش مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور گفت: برنامه ما این است که دوره‌های بصیرت افزایی را برای مربیان برگزار کنیم تا آن‌ها هر کدام در روستاهای خود بتوانند نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این برنامه اتاق فکر تشکیل شده و اقدامات جهادی انجام شده است، عنوان کرد: درپی تشکیل اتاق فکر توانستیم از ظرفیت‌های فکری مجموعه‌های مختلف استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار