فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی یک انبار دپوی کالا دراين شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از این انبار بیش از ۲۱۷ هزار قلم داروي قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال كشف شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ 22 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ" علی اکبر عیسی آبادی" افزود: در پي کسب خبري مبني بر دپوی داروی قاچاق در یک انباری، از سوی فردی در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان ساوه، تحقيقات نامحسوس ماموران پليس آگاهی این شهرستان در اين زمينه آغاز شد.
وی ادامه داد: با شروع تحقيقات، سرانجام مأموران موفق شدند دو نفر را در این رابطه در شهرستان ساوه شناسايي و در عملیاتی دستگیرکنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه یادآور شد: پس از محرز شدن فعاليت غيرقانوني اين افراد و با هماهنگي دستگاه قضائی، مأموران پلیس آگاهی به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و سپاه شهرستان ساوه در عملیات بازرسی از انبار محل نگهداری کالاهای قاچاق دراین شهرستان موفق به کشف ۲۱۷ هزار و ۶۸۰ قلم داروی قاچاق شدند.
سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد ریالی کالای کشف شده قاچاق افزود: افراد محتکر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و کالاهای کشف شده نیز تحویل اداره اموال تملیکی شدند.
این مقام انتظامی با تأکید بر مبارزه حداکثری پلیس با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود با پدیده نامشروع قاچاق و احتکارکالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت سودجویانه و غیرقانونی محتکران و مفسدان اقتصادی به منظور برخورد قاطع و قانونی با آنان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار