مدیر دفتر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران آبفای استان همدان اعلام کرد:
مدیر دفتر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان همدان از فعالیت 24 ساعته قرارگاه آبرسانی سیار تانکری آب شرب شهر همدان و آماده سازی 61 تانکر آبرسانی به منظور آبرسانی سیار به نقاط دارای مشکل کم آبی در شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ 25 August 2022

مدیر دفتر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان همدان از فعالیت 24 ساعته قرارگاه آبرسانی سیار تانکری آب شرب شهر همدان و آماده سازی 61 تانکر آبرسانی به منظور آبرسانی سیار به نقاط دارای مشکل کم آبی در شهر خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از  روابط عمومی آبفای استان همدان، مرتضی جعفری با اشاره به اینکه قرارگاه آبرسانی سیار تانکری آب شرب شهر همدان به دستور مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب در شرایط تنش آبی در شهر دایرشد، گفت: در راستای کمک به رفع بحران و خدمت رسانی به مردم شریف شهر همدان اعزام تانکر از 20 استان کشور انجام شد.
وی افزود: از جمله استانهای مذکور می‌توان به تهران، مرکزی، قزوین، مازنداران، تبریز، بوشهر، اصفهان، ارومیه، کرمان، زنجان، گیلان، هرمزگان، البرز، کردستان، لرستان،گلستان و ... اشاره کرد ضمن اینکه برخی نهادها و دستگاههای خدمات رسان نظیر شهرداری ها سپاه پاسداران، راه و شهرسازی و شرکت گازرسانی با تانکرهای آبرسانی خود به یاری ما آمدند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 61 تانکر آبرسانی به منظور کمک به مناطق کم فشار شهر اعزام می‌شود،اظهارداشت:تانکر های آبرسانی به صورت 24 ساعته بر حسب اعلام نیاز شهروندان اقدام به انتقال آب می نمایند.

وی با اذعان به اینکه همشهریان عزیز می توانند نیاز آبی منطقه خود را از طریق مرجع اطلاع رسانی 122 به گوش ما برسانند، عنوان کرد: چنانچه شهروندان نیاز به آبرسانی تانکری داشتند میتوانند از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان همدان (122) نیاز خود را اعلام و خدمات دریافت نمایند.

وی در خصوص سلامت آب تانکر ها نیز توضیح داد:تانکر های آبرسانی با نظارت کامل نماینده مستقیم مرکز بهداشت و نماینده کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب آبگیری و در محل،تحویل شهروندان خواهند شد و به همین جهت همشهریان میتوانند با اطمینان کامل آب مورد نیاز خود را از تانکر های آبرسانی که با عنوان آبفا مشخص شده اند دریافت نمایند.

وی همچنین با بیان اینکه تانکرهای سیار آبرسانی از المک های برداشت مورد تایید شرکت آب و فاضلاب آبگیری میشوند، گفت:آبرسانی در شیفت های شب و گاها چندین مرتبه در یک منطقه نیز انجام میشود ضمن اینکه در مناطق با اضطرار خاص تانکر ها به صورت دائم در مناطق مستقر می شوند.

انتهای خبر/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار