فرماندار کبودرآهنگ گفت: همزمان با هفته دولت ۵۶ طرح عمرانی با ۱۰۷ میلیارد تومان اعتبار در نقاط مختلف این شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸ 27 August 2022

 فرماندار کبودرآهنگ گفت: همزمان با هفته دولت ۵۶ طرح عمرانی با ۱۰۷ میلیارد تومان اعتبار در نقاط مختلف این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک همدان، «مسلم غلامی» اظهار داشت: ۱۴ طرح از پروژه های در حال افتتاح هفته دولت با مشارکت بخش خصوصی و غیر دولتی با پرداخت تسهیلات و آورده متقاضی به سرانجام رسیده است و مابقی طرح های مربوط به دستگاه های دولتی و ادارات است.

وی بیان کرد: طرح های شاخصی در حوزه راه، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، خدمات زیر ساختی شامل برق و گاز و حوزه ورزش و جوانان اجرایی شد که در حوزه ورزش در کبودرآهنگ به عنوان قطب کبدی، یک سالن کبدی راه اندازی شد.

فرماندار کبودرآهنگ اظهار داشت: در حوزه جهادکشاورزی با توجه به ضرورت توجه به کشت های جایگزین، تقویت گلخانه ها و تنوع در کشت، یک باب گلخانه با کشت میوه های استوایی در این شهرستان بهره برداری شد.

غلامی ادامه داد: در حوزه راه ها نسبت به شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و اجرای روکش آسفالت راه های روستایی و شهری اقدام شده است.

وی گفت: دولت مردمی سیزدهم در راستای توجه به محرومان زمینه ساز ساخت ۲۳ واحد مسکونی در کبودرآهنگ توسط بهزیستی و  کمیته امداد امام خمینی (ره) و تحویل به این افراد در هفته دولت شده است.

فرماندار کبودرآهنگ افزود: اصلاح معابر شهری در شهرهای کبودرآهنگ، گل تپه و شیرین سو توسط شهرداری و اصلاح معابر روستایی با همکاری دهیاران، بهسازی و آسفالت و زیر سازی ۶ روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام و در هفته دولت بهره برداری شد.

غلامی اضافه کرد: عملیات اجرایی اورژانس کبودرآهنگ با پیش بینی ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در این هفته آغاز شد که امید می رود با تکمیل آن در زمان بندی تعیین شده بخشی از مشکلات درمانی اهالی این شهرستان کاهش یابد.

وی اظهار داشت: در حوزه خدمات زیربنایی، برق رسانی و گاز رسانی به واحدهای تولیدی اقدامات شایسته ای صورت گرفته همچنین بسیاری از طرح های کبودرآهنگ با سفر رییس جمهور به این شهرستان شتاب گرفت.

فرماندار کبودرآهنگ رهاورد سفر رییس جمهور به کبودرآهنگ را علاوه بر ۴۲۶ میلیارد تومان طرح های که پیشتر مصوب شده اختصاص ۱۷۰ میلیارد تومان دیگر و در مجموع تخصیص ۶۰۰ میلیارد تومان به این شهرستان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار