در یاسوج :
آتش زدن ضایعات و کارتن‌های جنب ساختمان این خوابگاه موجب شد ایزوگام ساختمان دچار آتش‌سوزی شود و چون ایزوگام از جمله مواد قابل اشتعال است موجب ایجاد آتش‌سوزی در ساختمان مجاور خوابگاه و همچنین خود خوابگاه شد
کد خبر: ۱۰۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 05 October 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویان دختر با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی مهار شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویان دختر با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی مهار شد.

محمد رستمی در خصوص آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویان دختر، گفت: حدود ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز خبر آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویان دختر واقع در سالم‌آباد کاشانی ۱۶ گزارش شد که ماموران آتش‌نشانی در کمتر از دو دقیقه به محل اعزام شدند و توانستند در کمترین زمان آتش‌سوزی را مهار کنند.

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج با اشاره به دلائل وقوع آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویان دختر گفت: آتش زدن ضایعات و کارتن‌های جنب ساختمان این خوابگاه موجب شد ایزوگام ساختمان دچار آتش‌سوزی شود و چون ایزوگام از جمله مواد قابل اشتعال است موجب ایجاد آتش‌سوزی در ساختمان مجاور خوابگاه و همچنین خود خوابگاه شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی حریق مهار شد و هیچ‌گونه خسارت جانی به دانشجویان وارد نشده است.

این مسئول در پایان به شهروندان توصیه کرد از ایزوگام کردن دیوارهای خانه خودداری کنند و با روپوشی که بی‌خطر است دیوارهای ساختمان خود را ایمن‌سازی کنند چرا که ایزوگام به دلیل سریع‌الاشتعال بودن سبب ایجاد آتش‌سوزی می‌شود، که در گذشته ایزوگام بودن دیوارهای ساختمانی سبب آتش‌سوزی و وارد شدن خسارت جبران ناپذیری شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار