تابناک: پیرو تفاهم نامه همکاری در زمینه ارتقای ایمنی و کاهش حوادث کارگاههای ساختمانی فیمابین معاونت روابط کار وزارت متبوع با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور جهت انعقاد تفاهمنامه ای استانی و راهکارهای اجرایی شدن آن جلسه ای با حضور مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل سازمان نظام مهندسی استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 05 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی، ناصر شیخی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تفاهم نامه همکاری در زمینه ی ارتقای ایمنی و کاهش حوادث کارگاه های ساختمانی، در راستای ایمنی، کاهش حوادث ناشی از کار و صیانت از نیروی کار، اجرایی سازی مقررات ایمنی و تقویت ضمانت های اجرایی، میان معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به امضاء رسیده است و به استانها ابلاغ شده تا در جهت انعقاد تفاهمنامه ای استانی و راهکارهای اجرایی شدن آن اقدام نمایند.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ما در بخش صنعت ساختمان و ساخت وساز، با توجه به اطمینانی که به اندیشه و اقدامات صحیح رئیس سازمان نظام مهندسی و همکارانشان داریم، امیدوار یم شاهد کاهش چشمگیر حوادث در این بخش باشیم.

وی گفت:در بخش ساختمان سازی چهار گروهی که بیشترین آسیب وحوادث ما را تشکیل می دهند، بخش های داربست، گودبرداری، برق گرفتگی و کار در ارتفاع است که انشااله هر روز شاهد کاهش حوادث و آسیب ها باشیم.

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر و بیان نقطه نظرات ،مقرر گردید کمیته کارشناسی برای تنظیم پیش نویش تفاهم نامه تشکیل و با برگزاری جلسات متعدد نتیجه را جهت تصمیم گیری نهایی اعلام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار