کد خبر: ۱۰۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 06 October 2015

معاون توسعه امور ورزش استان گفت: در راستای تکریم و بزرگداشت مقام پیشکسوتان، انجمن پیشکسوتان ورزشی استان در حال شکل‌گیری است.

به گزارش ایسنا درایلام «مهرداد جنگلی» اظهار کرد: در سال جاری میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته والیبال جوانان، قهرمانی والیبال بانوان امیدهای کشور، مسابقه بوکس قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، مسابقات کینگ بوکسینگ قهرمانی کشور، میزبانی مسابقات روستایی و بازی‌های بومی محلی بانوان منطقه 5 کشور، مسابقات رزمی غرب کشور در دره‌شهر، مسابقات 4 جانبه فوتبال پیشکسوتان و میزبانی تیم ملی جودو عراق را انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه پذیرش این میزبانی‌ها امتیازات مثبتی برای جامعه ورزش استان به همراه خواهد داشت افزود: برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور در ایلام در 4 رده سنی از دیگر برنامه‌های ما برای سال جاری است که در این راستا اردوی تیم ملی کشتی نونهالان و نوجوانان کشور در ایلام نیز در دستور کار قرار دارد.

جنگلی اضافه کرد: در راستای تقویم ورزشی سال جاری و ادامه میزبانی‌های رشته‌های ورزشی، اردوی تیم ملی وزنه‌برداری عراق در ایلام به مدت یک ماه برگزار خواهد شد که البته برگزاری مسابقات بین‌المللی جودو در استان را نیز خواهیم داشت.

معاون توسعه امور ورزش استان با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رشته‌های مختلف در بخش مربیان و داروران نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده ماست خاطر نشان کرد: با توجه به در پیش‌رو بودن بازی‌های جاکارتا در اندونزی، یک ستاد به نام «بازی‌های آسیایی جاکارتا» تشکیل داده‌ایم و هیئت‌هایی که ورزشکاران ملی پوش دارند عضو این ستاد هستند که برای برگزاری اردوهای آنها تلاش کرده تا در این بازی‌ها چندین نماینده داشته باشیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران رشته‌های دوومیدانی، وزنه‌برداری، تیراندازی، کاراته، ووشو و تکواندو که امیدهای ما در این مسابقات خواهند بود به صورت ویژه مورد توجه قرار خواهند گرفت.

جنگلی به هیئت‌های ورزشی استان که 4 سال مقرر آنها به پایان رسیده و در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شوند اشاره و عنوان کرد: در هفته‌های آینده مجامع هیئت‌های ورزشی بسکتبال، هندبال، جودو، تیراندازی، بدنسازی و پرورش اندام، اسکیت و هیئت انجمن‌های ورزشی برگزار خواهد شد و در طول هفته آینده اطلاعیه ثبت‌نام آنها و هماهنگی با فدراسیون صورت خواهد گرفت.

معاون توسعه امور ورزش استان پیشکسوتان را آبروی ورزش استان دانست و گفت: پیشکسوتان جایگاه ویژه‌ای در ورزش دارند که احترام به آنها واجب است چرا که اگر نباشد ورزش رنگ و بو ندارد و باعث پیشرفت ورزش خواهد شد و در همین راستا انجمن پیشکسوتان استان را تشکیلخواهیم دادکه با تشکیلاین انجمن جایگاه پیشکسوتان نمایان‌ترخواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: مراسم تجلیل از ورزشکاران ملی و بین‌المللی که در سال گذشته عنوان کسب کرده‌اند نیز در سال جاری برگزار خواهد شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار