فرماندار شهرستان لنگرود خبر داد
کد خبر: ۱۰۶۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸ 12 September 2022

به ریاست دکتر محمدرضا جلالی  فرماندار لنگرود و روسای ادارات شهرستان  برگزار شد.

به گزارش خبرنگارتابناک ؛ در این جلسه ؛موارد ترافیکی در سطح شهرستان مطرح گردید

جلالی فرماندار لنگرود در این جلسه با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس و عبور مرور دانش آموزان گفت: رعایت الزامات ایمنی از جمله خط کشی ها و علائم ترافیکی و ایمنی جهت حفظ ایمنی دانش آموزان ضروری می باشد.

فرماندارلنگرود در ادامه، رفع نقاط آسیب دیده جاده ها و معابر شهری را مورد تاکید قرار داد. وی همچنین درهمین راستا درخصوص به مسیرکمر بندی شهرستان لنگرود اشاره کردباتوجه به اینکه یکی ازمناطق پرتردداین شهر است دراولوییت عمرانی قرارگیرد.

جلالی فرماندار لنگرودازاعتبارپنجاه میلیاردتومانی  سفر ریاست جمهوری  جهت ترمیم آسفالت ؛روشنایی؛خفاظ مسیرکمربندی خبرداد باتوجه به اینکه یکی از مسیرهای پرتردد شهراست دراولییت‌ عمرانی قرارگیرد

جلالی فرماندار لنگرود در این جلسه با توجه به ضرورت رفع مشکلات ترافیکی و نزدیک شدن به بازگشایی مدارس؛ تمهید مقدمات ترافیکی از سوی شهرداران، دهیاران و دستگاه‌های اجرایی را مطالبه نموده و حفظ جان و مال شهروندان را اولویت اصلی شورای ترافیک دانستند.

فرماندار لنگرود در ادامه، شناسایی نقاط حادثه خیز و   اولویت بندی آنها را باتوجه به کمبود اعتبارات و امکانات از سوی دستگاه‌های متولی با اهمیت دانسته و تلاش دستگاه‌ها را دراینخصوص خواستار شدند.

 

مرتضی میرزایی ؛خبرنگارتابناک

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار