رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ایلام؛
رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ایلام گفت: در حوزه یخ و وسایل سرمایشی نیز ۵۰۰ قالب دستگاه یخ ساز تهیه شده و روزانه ۵۰۰ قالب یخ در اختیار مواکب قرار می دهیم
کد خبر: ۱۰۶۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 14 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد زارع مطرح کرد : امسال ۳۰۰ هزار وعده غذا طبخ شده که روزانه ۳۰ هزار وعده غذا در مهران بین زائران توزیع و ۵۰ هزار قرص نان نیز پخت شده است.

وی گفت :  از ابتدای اربعین و با آغاز پیاده روی و از طرفی مواجه شدن با بسته شدن مرزها مساجد مهران را به وسایل سرمایشی تجهیز کردیم و برای اسکان زائران ۳۶ دستگاه کولر گازی دیواری و ۲۰ دستگاه کولر گازی ایستاده تامین و در اختیار مراکز و مساجد و حسینیه ها قرار داده شد.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ایلام اظهار داشت : از طرفی بیش از ۱۰۰ هزار وعده غذای آماده بصورت کنسروی در اختیار مواکب شهر مهران  قرار داده شد.

محمد زارع گفت :  ۱۴۴ چشمه سرویس بهداشتی احداث شد که از این تعداد ۱۰۰ چشمه داخل پایانه و ۴۴ چشمه در شهر مهران و در مناطق پرتردد طراحی و ایجاد شد.

وی ادامه داد :  برای خدمات رسانی به زائران پنج روز پس از اربعین در مهران حضور داریم و به زائرانی که در حال بازگشت هستند، خدمات رسانی می شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار