رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری یزد در سال جاری موفق به کسب رتبه اول در صدور پروانه ساختمانی در کشور شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 10 October 2022

«عزیزالله سیفی» در جلسه کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد ضمن بیان این مطلب که طی شش ماهه اول امسال رقم خورده است، عنوان کرد: با وجود رکودی که در بخش مسکن و ساخت و ساز در کل کشور حاکم شده، افزایش تعداد پروانه ساختمانی نشانگر تلاش و پشتکار همکاران شهرداری است.

وی با اشاره به این که هدایت و نظارت بر ساخت و سازهای درون شهری یکی از اصلی‌ترین وظایف شهرداری‌هاست، خاطرنشان کرد: همچنین شفاف‌سازی، روان سازی، سهولت کار و افزایش میزان مراجعه ساکنان منطقه از جمله عوامل رشد مجوزهای صادره ساخت و ساز در این منطقه بوده است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر بر ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان تاکید کرد و گفت: این مهم علاوه بر ارتقای خدمات رسانی در پاسخگویی به متقاضیان، تسهیل و تسریع در امور ایجاد می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، سیفی تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع و شفاف و بدون صرف وقت را مهم ارزیابی کرد و افزود: اساس و مبنای برنامه‌ها و سیاست‌های تدوین شده مدیریت شهری، پاسخگویی به نیاز شهروندان و مراجعین است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار